SMT2 Metal Treatment кондиціонер металу SMT2 118 мл

Написати відгук
SMT2507
‍699‍ 
В наявності
+

Опис

Кондиціонер металу SMT2 Metal Treatment SMT2507 118 мл. Препарат SMT2 радикально знижує тертя і знос деталей двигуна і трансмісії. Кондиціонер металу SMT2 радикально знижує тертя і знос деталей двигуна і трансмісії, значно збільшує тривалість комфортної та надійної експлуатації автомобіля без ремонту. Smt2 не є мастилом, у нього інший принцип дії. Склад додається до мастильного матеріалу і з його допомогою доставляється до поверхонь деталей, що труться, на яких утворює дуже тонкий, але міцний самовідновлюваний захисний шар (покриття), який перешкоджає безпосередньому контакту деталей пари тертя. Такий процес називається кондиціюванням (тому препарат SMT2 називається кондиціонером металу). При цьому суттєво знижуються тертя, нагрівання та знос деталей. Завдяки чудовій адгезії до контактних поверхонь деталей, захисний шар має високий залишковий ефект, що дозволяє короткочасно експлуатувати техніку в аварійному режимі без масла.

Переваги використання кондиціонера металу SMT2

  • Абсолютна хімічна, фізична та біологічна стабільність складу;
  • Високий рівень (у ряді випадків до 10–15 %) покращення протизносних та антифрикційних властивостей мастильного матеріалу після введення в нього SMT2;
  • Різке підвищення задиростійкості деталей, що труться (зміцнення контактних поверхонь деталей);
  • Гарантоване проходження SMT2 через фільтруючі елементи масляного і паливного фільтрів, а також відсутність пошарового поділу і випадання в осад як в процесі експлуатації і при тривалих перервах у роботі або зберіганні.

Інструкція: як використовувати SMT2

Додайте SMT2 безпосередньо в агрегат, виходячи і з рекомендованої концентрації. (Розрахунок дози ведіть з об'єму мастила або мастила, що знаходяться в агрегаті.) Після цього можна відразу продовжити експлуатацію в штатному режимі без жодних обмежень. Можна додати SMT2 в каністру з маслом, виходячи з рекомендованої концентрації, ретельно перемішати (3-5 хвилин) і залити масло в агрегат при черговій зміні. Як змішувати SMT2 / пропорції SMT2 strong>

  • Система змащення бензинових і дизельних двигунів: 60 мл SMT2 на 1 л моторного масла (6 %) при першій обробці і 30 мл SMT2 на 1 л масла (3 %) при подальших обробках незалежно від типу масла
  • Механічна КПП, роздавальна коробка, головна передача, бортовий редуктор та ін.: 50 мл SMT2 на 1 л масла (5 %)
  • АКПП та варіатори: 15 мл SMT2 на 1 л рідини (1,5 %) (не рекомендується застосовувати для головних передач з диференціалами підвищеного тертя (LSD) та подібних механізмів!)
  • Двотактні бензинові двигуни з кривошипно- камерною продувкою: 30 мл SMT2 на 1 л масла (3 %), що додається до бензину
  • Підшипникові вузли: 30 мл SMT2 на 1 кг пластичного мастила (3 %)
  • Для бензину та дизельного палива: 20 мл SMT2 на 100 л палива (0,02 %) Склад: Синтетичні вуглеводні, антиоксидант, функціональні добавки ( ноу-хау виробника).

     

    Що дає використання SMT2:

    ЕКСПЛУАТАЦІЯ: збільшення потужності двигуна, поліпшення прийомистості автомобіля , полегшення «холодного» пуску двигуна (особливо взимку), стабільність компресії, зменшення шуму роботи двигуна та агрегатів трансмісії, зменшення забруднення двигуна та олії продуктами зносу.

    ЕКОНОМІКА:  витрати палива на величину до 10%, зменшення витрати масла на чад, зниження загальних витрат на обслуговування та ремонт (клапанів, натягу ланцюга), збільшення терміну служби двигуна та КПП у 2–2,5 рази.

    ЕКОЛОГІЯ: зниження токсичності вихлопу, продовження періоду «малої токсичності» вихлопу (інтервалу часу, коли технічні параметри двигуна та зазори залишаються в нормі), зменшення забруднення навколишнього середовища токсичними речовинами, відходами відпрацьованих масел, мастил та ін. технічних рідин. , а також паливами для ДВЗ. При дотриманні рекомендованої концентрації не змінює основні властивості та фізико-хімічні показники мастильних матеріалів та палива.

     

Характеристики

Тип продукту:
Кондиционер металла
Обʼєм:
125 мл
Виробник:
SMT2

Відгуки

4 з 5
Відгуки: 1
5 зірка
0%
4 зірок
100%
3 зірок
0%
2 зірок
0%
1 зірка
0%
Проценко Владимир Иванович
Коментар
Попробовал при обкатке после капиталки движка. После замены масла посмотрел на старое. Разница есть. И движок мягко прошел обкатку. Удобно, недорого.