Кийко Тарас
- Коментар
Такой кондиционер добавляют при замене масла в сервисе где обслуживаюсь. Машина устойчиво работает, в жару мотор не перегревается, зимой сразу заводится.
Кондиціонер металу SMT2 Metal Treatment SMT2528 1000 мл у каністрі. Препарат SMT2 радикально знижує тертя і знос деталей двигуна і трансмісії. Кондиціонер металу SMT2 радикально знижує тертя і знос деталей двигуна і трансмісії, значно збільшує тривалість комфортної та надійної експлуатації автомобіля без ремонту. Smt2 не є мастилом, у нього інший принцип дії. Склад додається до мастильного матеріалу і з його допомогою доставляється до поверхонь деталей, що труться, на яких утворює дуже тонкий, але міцний самовідновлюваний захисний шар (покриття), який перешкоджає безпосередньому контакту деталей пари тертя. Такий процес називається кондиціюванням (тому препарат SMT2 називається кондиціонером металу). При цьому суттєво знижуються тертя, нагрівання та знос деталей. Завдяки чудовій адгезії до контактних поверхонь деталей, захисний шар має високий залишковий ефект, що дозволяє короткочасно експлуатувати техніку в аварійному режимі без масла.
Переваги використання кондиціонера металу SMT2
Інструкція: як використовувати SMT2
Додайте SMT2 безпосередньо в агрегат, виходячи і з рекомендованої концентрації. (Розрахунок дози ведіть з об'єму мастила або мастила, що знаходяться в агрегаті.) Після цього можна відразу продовжити експлуатацію в штатному режимі без жодних обмежень. Можна додати SMT2 в каністру з маслом, виходячи з рекомендованої концентрації, ретельно перемішати (3-5 хвилин) і залити масло в агрегат при черговій зміні. Як змішувати SMT2 / пропорції SMT2 strong>
Що дає використання SMT2:
ЕКСПЛУАТАЦІЯ: збільшення потужності двигуна, поліпшення прийомистості автомобіля , полегшення «холодного» пуску двигуна (особливо взимку), стабільність компресії, зменшення шуму роботи двигуна та агрегатів трансмісії, зменшення забруднення двигуна та олії продуктами зносу.
ЕКОНОМІКА: витрати палива на величину до 10%, зменшення витрати масла на чад, зниження загальних витрат на обслуговування та ремонт (клапанів, натягу ланцюга), збільшення терміну служби двигуна та КПП у 2–2,5 рази.
ЕКОЛОГІЯ: зниження токсичності вихлопу, продовження періоду «малої токсичності» вихлопу (інтервалу часу, коли технічні параметри двигуна та зазори залишаються в нормі), зменшення забруднення навколишнього середовища токсичними речовинами, відходами відпрацьованих олій, мастил та ін. технічних рідин.
SMT2&aa; , а також паливами для ДВЗ. При дотриманні рекомендованої концентрації не змінює основні властивості та фізико-хімічні показники мастильних матеріалів та палива.