WYNNS Diesel EGR Extreme Cleaner Professional Formula очисник ЄДР для дизеля 200 мл
Очищувач ЄДР для дизеля WYNNS Diesel EGR Extreme Cleaner Professional Formula (Diesel EGR 3) W23379 200 мл - аерозольний продукт розроблений для очищення повітроприймаючої системи всіх дизельних двигунів.
- Забезпечує негайне очищення повітроприймальної системи, датчика витрати повітря, впускних клапанів, системи EGR.
- Могутнє розпилення, підсилює очищувальну дію.
- Розчиняє смолу, сажу, графіт.
- Легкий у використанні, очищення займає 5-10 хв. з мінімальною необхідністю в розбиранні деталей.
- Відновлює ідеальну подачу повітря в камеру згоряння.
- Забезпечує стабільну роботу на холостих обертах.
- Відновлює та підтримує оптимальну роботу двигуна та витрата палива.
- Усуває проблеми запуску двигуна.
- Покращує набір швидкості.
- Зменшує чорний вихлоп.
- Безпечний для каталітичних нейтралізаторів та сажових фільтрів (DPF).
Застосовується:
Для повітроприймальної системи, впускних клапанів, датчика витрати повітря, системи рециркуляції відпрацьованих газів (СРОГ, EGR), клапана EGR (СРОГ), а також турбін усіх дизельних двигунів. Крім того, рекомендується використовувати при кожному сервісному обслуговуванні для підтримки чистоти всіх системи. Можливо використовувати зі спеціальною насадкою подовжувачем
Інструкція: як використовувати очищувач ЄДР WYNN'S
Метод A. Очищення впускного колектора, датчика витрат повітря та впускних клапанів.
Запустіть двигун і прогрійте його. Зніміть гнучкий патрубок системи повітрозабору, розташований між турбокомпресором/інтеркулером та колектором повітрозабірника. Двигун повинен працювати на неодружених оборотах. При розігрітому двигуні розпиліть продукт у колектор повітрозабірника. Не розпорошуйте безпосередньо в інтеркулер. Розпорошуйте короткими інтервалами по 1-2 секунди. Після кожного упорскування дочекайтеся відновлення рівної роботи двигуна на холостому ходу. Під час розпилення, оберти можуть підніматися і падати. Характерний «дизельний стукіт» може збільшитися. Це пов'язано з додаванням засобу та зміною співвідношення повітря/паливо. Чи не збільшуйте оберти!! Навіть якщо вони падають!! Продовжуйте обробку доти, доки 200 мл продукту не закінчаться. Дайте двигуну попрацювати на холостому ходу протягом 10 хвилин. Заглушіть двигун. Поставте патрубок на місце. Після роботи на неодруженому ходу необхідно проїхати 5-10 км, без перевантаження двигуна. Перед тим, як заглушити двигун дати йому попрацювати щонайменше 1 хвилину.
Метод B. Очищення впускного колектора перед турбокомпресором та компресорної частини турбокомпресора. Дійте також як написано у методі А, але розпилюйте продукт перед турбіною. Можливо, доведеться зняти повітряний фільтр.
Метод C. Профілактичне очищення клапана EGR.
- C1. Якщо клапан знаходиться недалеко від з'єднання з патрубком, дійте також, як написано в методі А.
- C2. Якщо клапан знаходиться далеко від з'єднання з патрубком, необхідно використовувати додаткову насадку подовжувач (придбається окремо), дійте також, як описано в методі А.
Метод D. Повне очищення дуже брудного клапана EGR.
Зніміть та розберіть клапан EGR (рециркуляції відпрацьованих газів (корпус)). Розпиліть засіб безпосередньо на клапан, його корпус та інші компоненти до їхнього сильного намокання. Нехай продукт діє кілька хвилин. Розпорошуйте засіб на ці частини, доки весь бруд не буде видалений. При очищенні можна використовувати шматок тканини або паперові серветки для видалення забруднень. Висушіть частини за допомогою стисненого повітря, шматка тканини або паперових серветок. Зберіть клапан EGR (рециркуляції відпрацьованих газів (корпус)) і встановіть його на місце. Періодичність Метод A, B, і C - Кожне ТО (15 000-20 000 км) Метод D - При першому очищенні автомобіля з великим пробігом.