Hi-Gear Diesel Antigel суперантигель-кондиціонер 1:500 з SMT2 444 мл
«Суперантигель-кондиціонер для дизпалива з SMT2» дозволяє експлуатувати дизельні двигуни при температурі до -47 °С. Містить синтетичний кондиціонер металу SMT2. За результатами випробувань фахівці офіційно рекомендують продукцію Hi-Gear до застосування в техніці, обладнаній дизельними двигунами, при температурі нижче -10 °С. Зменшення температури гелеутворення дизельного палива .
ДІЯ: запобігає кристалізації парафінових вуглеводнів, що містяться в паливі, при його охолодженні.
- Значно полегшує пуск дизельного двигуна при низьких температурах.
- Покращує ефективність згоряння палива.
- Суттєво зменшує знос форсунок та плунжерних пар паливного насоса високого тиску завдяки вмісту синтетичного кондиціонера металу SMT2.
СУМІСНІСТЬ: препарат сумісний з усіма видами літніх та зимових дизельних палив. Підходить для всіх типів дизельних двигунів.
Застосування
Застосування препарату не викликає труднощів навіть у початківців — досить уважно прочитати інструкцію та слідувати їй.
Склад додається в паливний бак безпосередньо перед заправкою у співвідношенні 1:500. Упаковки достатньо для обробки 220 л палива.
Поради фахівців
Депресорна присадка » HG3421пройшла випробування у науково-виробничому центрі «Спеціальне машинобудування» МДТУ ім. Н. Е. Баумана. Для випробувань було відібрано дизельне паливо, що повністю задовольняє вимоги ГОСТ 305-82.
У результаті встановлено наступне:
- Використання «Суперантигеля-кондиціонера для дизпалива з SMT2» HG3421 дозволяє зменшити температуру застигання (гелеутворення) літнього палива до -39 °С, температурне застигання ; до -51 °С (при співвідношенні присадки до палива 1:500).
- Цей склад не змінює основні властивості палива, регулюючи лише низькотемпературні параметри, що свідчить про безпеку депресорної присадки для дизпалива, з SMT2» (HG3421) для всіх типів дизельних двигунів.
- За рахунок вмісту синтетичного кондиціонера металу другого покоління SMT2 при імітації пробігу 100 тис. км досягається зниження зносу деталей паливної апаратури дизельних двигунів на 44 % за масою.
При охолодженні дизельного палива частина парафінових вуглеводнів, що містяться в ньому, кристалізується і випадає як твердої фази, видимої навіть неозброєним оком. Початок кристалізації проявляється у помутнінні палива. Кристали ростуть і за певних розмірів і концентрації утворюють просторову структуру. В результаті паливо втрачає рухливість і погано прокачується через паливопроводи та фільтри, що порушує нормальну роботу дизеля аж до повної його зупинки.
У разі якщо паливо вже застигло і втратило рухливість, необхідний «Розморожувач дизельного палива » HG4114